Headlines News :
Home » , » Jelena: U Rimu kao kod kuće

Jelena: U Rimu kao kod kuće

Written By maxtv on понедељак, 13. мај 2013. | 22:06


Posle pobede nad Pironkovom Jelena je izjavila da je još muči koleno kao i da je igrala onoliko koliko joj je bilo dovoljno za pobedu. Jelena je podsetila da se u Rimu oseća kao kod kuće.
Srpska teniserka Jelena Janković posle večerašnjeg trijumfa protiv Bugarke Cvetane Pironkove (6:3, 6:0) izjavila je da je i dalje boli koleno i da je igrala onoliko koliko joj je bilo dovoljno za pobedu.
Pironkova1.jpg
Nisam htela da se forsiram i opteterćujem, koleno koje sam povredila u Madridu. Napravila sam pauzu, trenirala sam samo poslednja dva dana i zatražila od organizatora da igram u utorak. Medjutim, nisu mi izašli u susret i, iskreno, nisam uopšte bila sigurna kako ću se kretati. Sada mi je koleno bolje, ali potrebno mi je malo vremena da se opustim i pustim korak, rekla je Jankovićeva srpskim novinarima koji izveštavaju sa mastersa u Rimu.
Ona je dodala da bi volela da joj naredna rivalka bude Bojana Jovanovski, koja sutra igra protiv nekadašnje broj 1, Dankinje Karoline Voznijacki.
Naravno da bih volela da igram sa Bojanom. Uvek navijam da naša teniserka pobedi. Jedino mi je žao što se srećemo u ovako ranoj fazi turnira, mnogo bi lepše bilo da se sretnemo kasnije, istakla je Jankovićeva.
Na pitanje da prokomentariše eventualni duel sa Voznijacki, Jelena je bila veoma kratka.
Nismo već dugo igrale i pravo da vam kažem nisam je dugo ni gledala, tako da ne zunam u kakvoj je formi". Za kraj, Jankovićeva je podsetila da se u Rimu oseća kao kod kuće.
Jelena1.jpg
Dva puta sam osvojila ovaj turnir, jednom igrala finale i baš se lepo osećam. Medjutim, danas sam prvi put igrala na terenu 'Super tenis' i bilo mi je malo neobično zbog senke, ali i zbog jakog vetra. Možda sam i zbog toga malo slabije servirala, ali ponavljam, najvažnije je da sam pobedila, poručila je Jankovićeva.
Ona će sutra biti slobodna u singlu, a umesto treninga, odigraće dubl zajedno sa Hrvaticom Mirjanom Lučić protiv Nemice Julije Gerges i Mendi Minele iz Luksemburga.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger