Headlines News :
Home » , » Del Pjero čestitao "Staroj dami"

Del Pjero čestitao "Staroj dami"

Written By maxtv on понедељак, 6. мај 2013. | 15:09


Bivši kapiten Juventusa Alesandro Del Pjero čestitao "Staroj dami" osvajanje nove titule šampiona Italije. Potvrdili ste da ste najbolji i kada su veliki izazovi, rekao je Aleks u emotivnom pismu na svom sajtu.
Alesandro Del Pjero jedan je od najboljih igrača u istoriji Juventusa. Iako se prošle godine rastao od "Stare dame", na ne tako lep način, Aleks je ipak ostao veran Juventusu, a na svom sajtu čestitao je nekadašnjem klubu osvajanje nove titule šampiona Italije.
Del-Pjero.jpg
"Otkako sam napustio Juventus, nikada nisam razmišljao kako će biti da ovaj tim slavi bez mene. Nisam sve do pre nekoliko dana, kada je tabela jasno govorila da stiže druga titula u nizu. Pokušao sam da zamislim slavlje, ali u mom ‘filmu' je slika uvek bila zamagljena. Kraj, moji prijatelji se raduju, trofej je spreman da se podigne, huk navijača... Sada je slika nešto oštrija, navijači su glavni akteri. Za one koji su igrali fudbal, bar za mene, sjajno je videti navijače kada se raduju, kada viču od radosti, a vi ste im omogućili da eksplodiraju od uzbuđenja i sreće.
Zato kada se moj ‘film' pretvori u stvarnost, kada Juventus ponovo osvoji titulu, moja prva pomisao je na one koji slave, a sada sam ja jedan od njih. Čestitam mojim saigračima, fantastičnom timu, uvek će biti u mom srcu. Poseban aplauz za Điđija, koji je zaslužio da podigne trofej kao kapiten. Čestitam svima koji su prošle sezone meni posvetili ovakav trijumf i onima koji rade ‘iza scene'. Potvrdili ste da ste najbolji i kada su veliki izazovi.
Ko poznaje Juventus, dobro zna da jednostavno nije moguće da se zaustavi na jednom uspehu. Morate da nastavite dalje isto tako. I ponovo, i ponovo. Jedna ljubav".
Jedan je Aleks Del Pjero...
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger