Headlines News :
Home » , » Reli Abu Dabi: Sunce posle oluje

Reli Abu Dabi: Sunce posle oluje

Written By maxtv on понедељак, 8. април 2013. | 16:51


Posle peščane oluje koja je dovela do otkazivanja prve etape na Svetskom prvenstvu u maratonskom reliju u Abu Dabiju, motociklista iz Srbije Gabor Sagmajster osvojio 13. mesto na drugom specijalnom ispitu.
Najbrži u konkurenciji motora na stazi dugoj 250 kilometara bio je Sem Sanderlend iz Velike Britanije (Honda) 3 sata, 39 minuta, 19 sekundi. Sledili su ga Mark Koma (Španija, KTM) +2,09 zaostatka i Paulo Gonkalveš (Portugal, Spidbrein) +2,49.
Abu-Dabi.jpg
Miran Stanovnik i Gabor Sagmajster
- Tako je juče duvao vetar, da sam mislio trajaće danima peščana oluja. Međutim, danas je bilo ekstremno toplo. Vozili smo po mekanim dinama gore - dole svih 250 kilometara. Nisam se dobro osećao, povraćao sam čak sedam puta, ali nisam hteo da se predam. Prethodnog dana slične probleme imao je moj klupski kolega Miran Stanovnik, danas sam ja "došao na red". Sad se mnogo bolje osećam i verujem da ću sutra biti još brži - izjavio je za naš sajt Gabor Sagmajster.
U konkurenciji automobilista prvo mesto u 2. etapi osvojio je Španac Nani Roma sa Minijem ispred Poljaka Kšištofa Holovšica (Mini). Abu Dabi reli voziće se do 11. aprila.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger