Headlines News :
Home » , » Mančini ponovo kritikovao fudbalere

Mančini ponovo kritikovao fudbalere

Written By maxtv on понедељак, 4. март 2013. | 11:35


Trener Mančester sitija Roberto Mančini rekao je da njegovi igrači moraju da preuzmu odgovornost za svoju igru i rezultate. Mančini poslednjih meseci konstantno kritikuje svoje igrače.
Manćini je prošlog meseca, posle poraza od Sautemptona, rekao Samiru Nasriju da ne "spava na lovorikama", a golmana Džoa Harta upozorio je da će biti izbačen iz tima ako ne bude smanjio broj grešaka.
Mancini-1.jpg
Aktuelni šampion večeras igra protiv Aston Vile u prvenstvu, gde na drugom mestu zaostaje 15 bodova za vodećim gradskim rivalom Junajtedom.
"Ponekad je važno da jedan igrač preuzme odgovornost jer, kada ste vrhunski fudbaler i zarađujete mnogo novca, uvek morate da date 100 odsto. Kada sam ja igrao, uvek sam preuzimao odgovornost. Kada nisam igrao dobro, rekao sam: 'Žao mi je što nisam igrao dobro, daću sve od sebe u sledećoj utakmici', a tako bi trebalo da bude i ovde", rekao je Mančini britanskim medijima.
Mancini-3.jpg
"Ne volim one igrače koji misle da nikada nisu krivi. Oni ne mogu da igraju u mom timu. Želim jake igrače koji su, kao i ja uznemireni kada ne igraju dobro, ali da mi nakon toga na terenu pokažu da zaslužuju mesto u ekipi", dodao je italijanski trener.
Siti je prošle sezone u dramatičnoj završnici osvojio šampionat, pošto je u poslednjoj utakmici, protiv Kvins Park Rendžersa, u zaustavnom vremenu postigao dva gola. Mančini je priznao da je teško osvojiti titulu u Premijer ligi.
"Teško je osvojiti šampionat u Engleskoj. Osvojili smo ga prošle godine, ali bili smo veoma brzi. Kada trenirate klub koji nije bio prvak 40 godina, potrebno vam je, četiri, pet ili šest godina da osvojite Premijer ligu", rekao je Mančini.
Mancini-2.jpg
"Mi smo osvojili prvenstvo posle dve godine, jasno je da je teže naredne godine odbraniti titulu", dodao je trener Sitija.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger