Headlines News :
Home » , » Đoković: Sad je sve lakše

Đoković: Sad je sve lakše

Written By maxtv on уторак, 26. фебруар 2013. | 09:15


Uoči početka turnira u Dubaiju Novak Đoković dao je intervju agenciji "Frans pres" gde je pričao o predstojećim mečevima, i prethodnim uspesima. Srpski tenier je rekao da mu je prethodna godina, u kojoj je završio na prvom mestu, bila najteža u karijeri.
Mediji već vide novo finale Novaka Đokovića i Rodžera Federera na turniru u Dubaiju, iako oba tenisera, do tog meča, treba da prođu kroz nedelju dana pakla. Srpski teniser navikao je već svetsku javnost na pobede, tako da oni ne postavljaju pitanje da li će Novak doći do finala, već da li će igrati protiv Federera za titulu.
Novak-Djokovic.jpg
Đoković: Sada je lakše nego ranije
Uoči početka turnira u Dubaiju Novak Đoković dao je intervju agenciji Frans presgde je između ostalog rekao da ove godine ne oseća pritisak kakav je imao prethodne godine kada je branio prvo mesto na ATP listi.
„Osećam  se rasterećenije nego na početku 2012. godine, imajući u vidu da je ona došla posle 2011. koja je bila veoma zahtevna, pre svega mentalno. U 2012. sam se našao prvi put u poziciji da branim prvo mesto i tri gren slem titule. Imajući u vidu da sam prethodnu godinu završio na prvom mestu, to smatram i većim uspehom nego kada sam pre dve godine izbio na čelo ATP liste", rekao je Đoković.
Djokovic-Dubai.jpg
Juriš na titulu u Dubaiju
„Naučio sam lekcije, shvatio sam kakvo sam iskustvo stekao i sada sam spreman za nove izazove", dodao je prvi teniser sveta.
Novak je pričao i o svom mlađem bratu Marku sa kojim je izgubio u dublu u Dubaiju od Davidenka i Normana. Nole smatra da njegov 21-godišnji brat ima ogroman potencijal.
„Nije lako Marku kada ga stalno upoređuju samnom. Na juniorskim turnirima, i sve ove godine koliko igra tenis njegovu igru upoređuju sa mojom u tim godinama, ali on igra sasvim drukčije. On pokušava da se izbori sa tim, pre svega mentalno. Mislim da, čim uspe da iskontroliše misli i ds e više fokusira na svoju karijeru, da će biti dobar. Potencijal je očigledan, to nam je u krvi", smatra Novak.
Marko-i-Novak-Djokovic.jpg
Novak: Marko je veliki potencijal
Prvi teniser sveta smatra da je skinuo sa sebe veliki pritisak osvojivši prvi gren slem u karijeri, i da sada rasterećenije čeka sledeće velike turnire, pre svega Rolan Garos.
„Teniser koji osvoji prvi gren slem u sezoni uvek se nalazi u dobroj poziciji. Svaki igrač koji tako dobro počne sezone može se nadati osvajanju ostalih gren slemova. Ipak, dugačak je put do toga. Treuntno ne razmišljam o Rolan Garosu niti o bilo kom velikom turniru koji je daleko. Jednostavno sam fokusiran na ono što sledi i uvek idem korak po korak", kaže Đoković.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger