Headlines News :
Home » , » Bojana poražena u "maratonu"

Bojana poražena u "maratonu"

Written By maxtv on недеља, 10. фебруар 2013. | 15:56


Jana Čepelova savladala je posle pravog maratona Bojanu Jovanovski sa 2:1, po setovima 5:7, 7:5, 11:9. Meč je trajao više od tri sata, a slovačka teniserka je tri puta servirala za pobedu, da bi tek iz četvrtog pokušaja uspela da osvoji ključni set.
Slovačka je povela protiv Srbije sa 2:1 u prvom kolu Svetske grupe Fed kupa, pošto je Jana Čepelova savladala Bojanu Jovanovski sa 2:1 (5:7, 7:5, 11:9). Meč je trajao tri sata i 18 minuta. Jovanovski je trenutno 39. na WTA listi, a izgubila je 98. teniserke sveta.
Bojana Jovanovsk1i.jpg
Poraz Bojane posle maratona
U prvom setu domaća teniserka je povela sa 3:1, međutim, nije uspela da sačuva tu prednost, pa se do kraja ovog dela igre vodila ravnopravna borba, u kojoj je teniserka Srbije za nijansu bila bolja.
Slovačka teniserka je u drugom setu povela sa 2:0, ali je ubrzo bilo 3:3 i nastavila se igra "gem za gem". Čepelova je iskoristila prednost od 6:5 i zatim došla do izjednačnja.
Činilo se da je teniserka Srbije najubedljivije igrala u trećem setu kada je povela sa 1:0, dozvolila protivnici da izjednači i zatim opet došla do prednosti od 4:2.
Imala je šansu da povede sa 5:2, ali je Čepelova iskoristila njene greške, izjednačila na 4:4 i preokrenula rezultat u svoju korist.
Jana Cepelova.jpg
Čepelova dovela Slovačku na prag trijumfa
Jovanovski je opet imala prednost od 6:5, međutim, nije uspela da je iskoristi, pa se meč nastavio. Slovačka teniserka je povela sa 9:8 i 10:9 i zatim završila meč.
"Dala sam sve od sebe, danas mi je lošije, leđa me ubijaju. Svaki servis me je presekao, to je glavni razlog poraza. Oni su sve to znali, pa je bilo dosta slajseva i niskih lopti. Jako mi je žao, borila sam se, nadam se da će biti bolje sledeći put i da ćemo ipak, stići do pobede", rekla je Jovanovski posle meča.
"Otkazala sam Dohu i Dubai, treba mi bar deset dana mirovanja, vučem povredu već tri nedelje, a sve je gore i gore. Nema svrhe ići tamo sa bolovima, da ne pogoršam povredu. Nikad mi nije krivo, htela sam da dođem i odigram ovde, makar i povređena. Ovo je mnogo bitnije i preče od Dohe i Dubaija", dodala je ona.
Bojana je priznala i da nije očekivala da Čepelova izdrži pritisak u finišu meča.
"Iskreno sam mislila da ona neće izdržati pritisak, da ću uspeti da izvučem ovaj meč. Ipak, ona se branila kao nikad u životu, terala me da igram što duže poene, a počela sam i da pravim neke glupe greške. Teško je biti fokusiran", zaključila je ona.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger