Headlines News :
Home » , » Noćas zvanično zatvorena fudbalska pijaca u Evropi

Noćas zvanično zatvorena fudbalska pijaca u Evropi

Written By maxtv on уторак, 3. септембар 2013. | 09:38

Posledljeg dana prelaznog roka bilo je mnogo uzbuđenja a dan su obeležili transferi Ozila u Arsenal, Bejla u Real Madrid i Felainija i Mančester junajted. Kaka se posle šest godina vratio u Milano.

Nakon nešto manje od dva meseca, završen je letnji prelazni rok a poslednji dan je, po običaju, bio veoma interesantan. Najbolji posao "u zadnji čas" napravili su Arsenal dovođenjem Ozila i Junajted kupovinom Felainija. Bejl je juče i zvanično postao "kraljević".

Ludilo je okončano - završen je prelazni rok u Evropi! Kao i svakog leta, bilo je velikih transfera i velikog trošenja novca. Naravno, na čelu i po ovom pitanju Real Madrid, koji je izbrojao neverovatnih 100 miliona evra za Gereta Bejla, učinivši ga time najskupljim fudbalerom ikada! Real će sa Bejlom napasti sve trofeje, pre svega desetu titulu šampiona Evrope.

"Želeo bih da pomognem klubu da osvoji desetu titulu prvaka Evrope. Ostvario sam svoj san dolaskom u Madrid", rekao je Bejl na promociji.

Međutim, „kraljevski klub" je odmah nadoknadio polovinu te sume ali i ostao bez najboljeg asistenta ekipe. U smiraj prelaznog roka, Mesut Ozil je Madrid zamenio Londonom i postao „tobdžija". Arsen Vengere je konačno rešio da se malo otvori i izbroji, za njega neverovatnih, 50 miliona evra!

Venger je sinoć bio presrećan a zadovoljstvo nije krio ni Nemac turskog porekla.

"Gledam sa ponosom na predivne tri godine u Real Madridu gde sam se razvio kao sportista i osoba. Osvojili smo tri trofeja, a ja sam bio standardan. Sada se radujem mojoj budućnosti u Premijer ligi sa Arsenalom. U razgovoru sa Arsenom Vengerom odmah sam osetio šta mi je falilo. Odužiću se klubu i navijačima na svakoj utakmici. Sada želim da pomognem klubu da konačno osvojimo trofej", izjavio je Ozil nakon prelaska na "Emirate".

Mančester junajted je ovog leta pretrpeo veliku promenu - na klupi. Legendarnog Ser Aleksa Ferggusona zamenio je, takođe Škot, Dejvid Mojes. On je nakon nešto slabijeg satrta sezone i poraza od Liverpula zadnjeg dana prelaznog roka jurio pojačanja i bio polovično uspešan.

"Đavoli" su poslednjeg dana trgovine na pijaci pokušavali da dovedu Ereru iz Bilbaa ali su usled prevelike cene i klazula odustali od istog. Ipak, Mojes je uspeo da na „old Traford dovede svog ljubimca iz Evertona - Belgijanca Maruana Felainija. Ove je veliki korak napred za momka karakteristične frizure i prilka da karijeru podigne na viši nivo.

"Veoma sam uzbuđen zbog dolaska u Junajted. Poznajem menadžera mnogo godina i veoma poštujem njegov način rada. Kada se pružila šansa da ponovo sarađujem sa njim, morao sam da je iskoristim. Imao sam fantastin period u Evertonu i zahvaljujem se svim ljudima tamo. Biti član Junajteda je velika stvar za svakog igrača i srećan sam što ću imati priliku da se borim za trofeje", rekao je Felaini nakon potpisivanja ugovora.

Takođe, na pozajmicu je stigao i bel Reala Konetrao, mada ovaj posao još uvek nije dobio zvaničnu potvrdu.

Iako i dalje važi za veliku zvezdu, ipak nije više "krem de la krem" svetskog fudbala. Rikardo Kaka je posle četiri prilično turbulentne godine u dresu Reala, odlučio da se vrati "kući", tj u tim iz koga je otišao u "kraljevski klub" - u Milan. Rosoneri su sigurno slabiji nego kada je Kaka odlazio, i Serija A je slabija, ali je Bazilac ipak veoma srećan zbog povratka.

"Ubeđen sam da je ovo pravi potez. Imao sam ogromnu želju da se vratim i samo sam o tome razmišljao i sanjao". rekao je Kaka. "Posle četiri godine se vraćam u sredinu za koju samtram da je idealna za mene. Imam želju da se dokažem kao kada sam kao klinac stigao prvi put. Moja ambicija je da kroz dobre partije dobijem poziv za učešće na Mundijalu u mojoj domovini sledeće godine", izjavio je Kaka.

Liverpul je trenutno prvi na tabeli Premijer lige sa devet bodova iz tri meča, a bili su aktivni i poslednjeg dana prelaznog roka. Stigao je Mamadu Sako iz PSŽ-a za 18 miliona funti, Tiago Ilori iz Sportinga, kao i Viktor Mozes iz Čelsija ali na pozajmicu.

Drugi klub iz Liverpula, Everton, je uz Felainija prodao i Aničebea Vest Bromviču ali i doveo ti nova igrača. Na pozajmice su stigli Lukaku iz Čelsija i Beri iz Mančester Sitija, a iz Vigana je za 13 milona finti kupljen igrač sredine terena Džejms Mekart.

Konsultantska kuća "Dilojt" saopštila je da su Premijerligaši u prelaznom roku potrošili neverovatnih 630 milona funti!
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger