Headlines News :
Home » , » Simon Vukčević želi u ligu Evrope sa Vojvodinom

Simon Vukčević želi u ligu Evrope sa Vojvodinom

Written By maxtv on уторак, 13. август 2013. | 11:56

Nova akvizicija Vojvodine Simon Vukčević nada se da će pomoći Novosađanima da se domognu grupne faze Lige Evrope. Vukčeviić bi mogao da debituje već sledeće nedelje protiv Voždovca.

Novi fudbaler Vojvodine Simon Vukčević rekao je danas da veruje da će pomoći novosadskoj ekipi da se plasira u grupnu fazu takmičenja u Ligi Evrope. Crnogorski reprezentativac u Vojvodinu je došao iz ukrajinske ekipe Karpati.

"Želeo sam pre svega da igram jer se u Karpatima baš i nisam naigrao fudbala. Čekao sam ponude koje me nisu zadovoljile, a onda se pojavila Vojvodina i moj veliki prijatelj Mateja Kežman. Prihvatio sam njegov poziv bez razmišljanja i nadam se da će ovaj odličan tim uz moju pomoć stići do grupne faze Lige Evrope", kazao je Vukčević na konferenciji za novinare.

On je sa novosadskim superligašem potpisao ugovor na godinu dana. Pre Karpata, crnogorski fudbaler igrao je u Partizanu, ruskom Saturnu, portugalskom Sportingu i engleskom Blekburnu.

Vukčević bi u dresu Vojvodine mogao da debituje sledećeg vikenda na meču protiv Voždovca u drugom kolu Superlige. U dresu selekcije Crne Gore ovaj fudbaler do sada je odigrao 42 meča i postigao dva gola.

Ekipa Vojvodine u baražu za plasman u Ligu Evrope igraće sa moldavskim Šerifom.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger