Headlines News :
Home » , » Ivana Španović doputovala je sinoć u Beograd

Ivana Španović doputovala je sinoć u Beograd

Written By maxtv on уторак, 13. август 2013. | 10:23

Osvajačica bronzane medalje u Moskvi, Ivana Španović doputovala je sinoć u Beograd. Počinjem da verujem da sam ostvarila istorijski uspeh i želim da ovo bude početak nečeg lepog i da uživam u ovome. Koliko god da je Srbija pružila meni, ovo je pravi i idealni način da to vratim, rekla je Ivana po dolasku u Beograd.

Srpska atletičarka Ivana Španovič rekla po dolasku na beogradski aerodrom Nikola Tesla da tek sada počinje da veruje da je ostvarila istorijski uspeh za srpsku atletiku.

"Ovo je uspeh mog tima, moj lični i uspeh mog naroda. Srbija mi je pružila mnogo, a nije tražila ništa, i na ovaj način joj se odužujem", izjavila je Španovićeva na konferenciji za medije. Srpska rekorderka je dodala da je ponosna na osvojenu bronzanu medalju na planetarnoj smotri u ruskoj prestonici.

"Kada sam skočila u petoj seriji samo sam se pokrila po glavi, nisam mogla da verujem šta se dešava. Ne mogu da opišem koliko sam ponosna", kazala je Španovićeva.

Rekorderka Srbije u skoku u dalj najavila je još uspeha do kraja sezone i učešče na mitinzima u Cirihu i Birmingemu Njen trener Goran Obradović rekao je "da je sanjao ovaj san već 18 godina".

"Nadao sam se i ranije da će se kockice poklopiti, ali sam u kvalilikacijama već video da je Ivana spremna za let do medalje", istakao je Obradović.

Ivana Španović je u Moskvi osvojila bronzanu medalju skokom 6,82 metra, što je novi državni rekord, ali i prvo odličje za srpsku atletiku na prvenstvu sveta.

Predsednik Atletskog saveza Srbije Veselin Jevrosimović rekao je da se "kraljica sportova" vratila u Srbiju, aludirajuči na sve značajnije uspehe srpskih atletičara na međunarodnoj sceni.

"Presrećni smo, jer je ovo istorijski uspeh za srpsku atletiku. Niko pre Ivane nije uspeo da ostvari ovakav podvig", kazao je Jevrosimović. On je dodao da se nada da će i ostali reprezentativci Srbije postići značajne rezultate u Moskvi.

"Verujem da će i Emir Bekrić, Asmir Kolašinac i Tatjana Jelača osvetlati obraz srpske atletike u nastavku prvenstva sveta", istakao je Jevrosimović.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger