Headlines News :
Home » , » Slaviša Stojanović zadovoljan pripremama Crvene Zvezde

Slaviša Stojanović zadovoljan pripremama Crvene Zvezde

Written By maxtv on среда, 10. јул 2013. | 15:05

Novi trener "crveno-belih" Slaviša Stojanović zadovoljan je sveukupnim učinkom igrača u pripremnom periodu ali smatra da ima još mesta za napredak.
Trener fudbalera Crvene zvezde Slaviša Stojanović rekao je danas da je zadovoljan radom ekipe u pripremnom periodu, ali je istakao da ima još mesta za napredak.
Zvezda2.jpg
"Ostvarili smo sve ciljeve koje smo planirali pre polaska na put u Švajcarsku. Iskreno, pribojavao sam se malo tih mečeva jer su došli u nezgodno vreme, u sred priprema, u situaciji u kojoj još uvek nemamo formiran igrački kadar", kazao je Stojanović za klupski sajt.
Crveno-beli su prethodnih dana učestvovali na Uhren kupu u Švajcarskoj, na kojem su savladali Grashopers, a izgubili od Bazela.
"Video sam mnogo toga dobrog, ali primetio sam i greške i segmente igre u kojima još treba da napredujemo", dodao je on. Stojanović je rekao i da bi u ovom trenutku mogao da sastavi dobar tima od postojećeg igračkog kadra.
Zvezda3.jpg
"Želimo da popunimo pozicije na kojima smo deficitarni, a koje su to pozicije poznato je i iz mojih ranijih izjava, kao i ljudi iz kluba. Trebalo bi se usaglasimo oko toga koga ćemo dovesti. Naravno da sam najodgovorniji za neke stvari. Ne zavisi sve od mene i imamo više opcija. Nadam se da će i to biti uskoro rešeno, jer se približava evropska utakmica", naveo je trener Zvezde.
Crveno-beli sledeće nedelje počinju takmičenje u Ligi Evrope, gde ih u drugom kolu čeka pobednik meča IBV (Island) - HB (Farska Ostrva).
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger