Headlines News :
Home » , » Miloš Ninković: O ovome sam sanjao

Miloš Ninković: O ovome sam sanjao

Written By maxtv on петак, 19. јул 2013. | 10:24

Dočekao je Miloš Ninković da istrči pred odlično popunjenu Marakanu, u dresu kluba za koji navija od detinjstva. Utisci su fenomenalni. Crvena zvezda nije očarala igrom protiv Islanđana, ali jeste pokazala da ovaj tim potencijal i veliki prostor za nadgradnju. Sa tim se slaže i najzvučnije Zvezdino pojačanje.
U četvrtak se na Marakani ostvario jedan dečački san. Miloš Ninković je debitovao za Crvenu zvezdu, pred odlično ispunjenom Marakanom koja ga je dočekala raširenih ruku.
Ninkovic.jpg
Po završetku utakmice, dugogodišnji fudbaler kijevskog Dinama bio je prepun utisaka.
"Igrao sam pred punom Marakanom i za reprezentaciju, ali ovo ne može da se poredi sa tim. To su mi i tad pričali igrači koji su igrali u Crvenoj zvezdi. Ovo je nešto što sam sanjao kao dete i upravo zbog toga sam se vratio ovde. S obzirom da su odmori, a došlo je 33.000 ljudi, dovoljno govori kako je bilo. Videli ste da su i Islanđani aplaudirali na kraju", rekao je Ninković, doskorašnji prvotimac Dinama iz Kijeva.
Nazvučnije pojačanje Crvene zvezde u ovomprelAznom roku je priznao da je postajala trema kada je izašao na teren.
"Bilo je treme, prvi put sam izašao pred punu Marakanu, ali najbitnije je da smo pobedili. Nije bilo nešto sjajno, osim možda prvih 20 minuta naše igre. Oni igraju prvenstvo već tri meseca i kakvo god da je, imaju utakmice u nogama. Nama je ovo bila prva zvanična utakmica i sigurno može mnogo bolje, ali ovo je rezultat koji je dobar pred revanš", konstatovao je srpski reprezentativac.
Ninkovic-2.jpg
Oprez pred revanš je neophodan, bez obzira na pozitivan rezultat, bez primljenog gola.
"U revanšu očekujem lakšu utakmicu, pošto će oni morati da napadnu, ali svakako moramo da odigramo maksimalno koncentrisano. Rezultat 2:0 ipak ne garantuje da možemo da odemo tamo na izlet", kazao je Ninković.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger