Headlines News :
Home » , » Teško je naslediti Fergusona

Teško je naslediti Fergusona

Written By maxtv on петак, 10. мај 2013. | 11:01


Novomenovani menadžer Mančester Junajteda Dejvid Mojes rekao je da je svestan koliko će biti teško da na toj funkciji zameni Aleksa Fergusona u slavnom engleskom klubu. Mojes je istakao da mu je posebno drago što ga je upravo Ferguson preporučio za posao.
Legendarni Ferguson saopštio je u sredu da se na kraju sezone povlači sa klupe Mančester Junajteda nakon punih 26 godina i 38 osvojenih trofeja, a klub je potvrdio da će njegov naslednik biti Mojes, aktuelni menadžer Evertona iz Liverpula.
Mojes-1.jpg
"Velika je čast što mi je ponućeno da budem sledeći menadžer Mančester Junajteda, a posebno mi je drago što me je upravo Ferguson preporučio za posao. Imam veliko poštovanje za sve što je učinio za klub. Znam koliko će biti teško naslediti najboljeg menadžera ikada, ali mogućnost da se vodi Junajted nije nešto što dolazi često i zaista se radujem preuzimanju tog mesta sledeće sezone", izjavio je Mojes za zvanični sajt kluba sa Old Traforda.
Stručnjak koji je rodjen 25. aprila u Glazgovu istakao je da je imao "sjajan posao" u Evertonu, gde je od 2002. radio sa "velikim predsednikom i rukovodstvom kluba", kao i sa odličnim igračima.
Mojes-2.jpg
"Učiniću sve što je u mojoj moći da klub do kraja sezone izbori što bolju poziciju na tabeli. Fantastični navijači Evertona odigrali su veliku ulogu tokom mog rada na Gudisonu svih ovih godina i svim srcem im zahvaljujem na podršci koju su pružali meni i igračima. Everton će biti deo mene do kraja mog života", poručio je Mojes.
Ranije danas Ferguson je rekao da je Mojes "najbolji mogući izbor" za njegovog naslednika na Old Trafordu.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger