Headlines News :
Home » , » Poslednja Fergijeva lekcija nelojalnom Runiju

Poslednja Fergijeva lekcija nelojalnom Runiju

Written By maxtv on петак, 10. мај 2013. | 11:50


Aleks Ferguson odlazi u penziju, Dejvid Mojes seda na klupu Junajteda, Vejn Runi prolazi kroz pakao. Ovako bi trebalo da izgleda situacija na Old trafordu u narednom periodu. U medijima se pojavio navodni transkript razgovora u kojem je pre dve nedelje Runi tražio od Aleksa Fergusona transfer. Umesto transfera Fergi je mirnim glasom uterao strah u kosti napadaču „đavola" kome je pripretio da će ispaštati za nelojalnost prema klubu.
Sportski blog na sportskoj stranici Jahuovog internet portala, Dirty Tackle, objavio je ekskluzivno transkript razgovora, između Aleksa Fergusona i Vejna Runija. Fergi i Runi navodno su razgovarali dve nedelje pre nego što je škotski trener najavio povlačenje. U tom razgovoru ser Aleks je sledio krv u žilama Runiju, ne koristeći popularni „fen".
Ferguson-Runi.jpg
Poslednja lekcija Fergija nelojalnom Runiju?
Između ostalog Ferguson je plašio Runija Dejvidom Mojesom koji je jednom već tužio napadača Mančester Junajteda za klevetu. Runi je u autobiografiji između ostalog napisao da je ga je Mojes isterao iz Evertona, da je taj trener bio ljubomoran na njega, i da je izdao poverenje kada je u intervjuu za medije rekao poverljive stvari iz razgovora koji su vodili u svlačionici. Mojes je tužio Runija, dobio je spor i isplaćeno mu je 500.000 funti koje je poklonio fondaciji koju vode bivši igrači Evertona.
Navodni razgovor između Fergusona i Runija tekao je ovako:
Runi: Šefe, moramo da razgovaramo.
Ferguson: Ne želim da raspravljam sa tobom da li naučnici mogu da ožive dinosauruse, kao u filmu Park iz doba jure. Zaboravi, to se neće desiti.
Runi: Nije to. Vidite, znam da sam rekao i ranije da imam ugovor još dve godine, ali želim da  idem sad. Hoću transfer.
Ferguson: Baš želiš to, zar ne?
Runi: Da, želim.
Ferguson: E pa ne ideš ti nigde, glupane sa presađenom kosom. Ja idem, ali ti ne ideš.
Runi: Šta ste rekli za moju kosu?
Ferguson-Mojes.jpg
Ferguson plašio Runija Mojesom?
Ferguson: Nisam spreman da kažem svima, ali Vejne, ja odlazim, idem u penziju na kraju sezone, a ti ostaješ u klubu.
Runi: Šta? Ne, ne možete u penziju.
Ferguson: Mogu da radim šta god hoću. Mogu da lansiram pivo koristeći kraljičine gaće i da šutiram plišane mačke ako to hoću. Ja idem u penziju, ali ću ostati u blizini da motrim na tebe.
Runi: Ali to ne znači...
Ferguson: Da Vejne, to znači baš to. Dovodim mog starog prijatelja Dejvida Mojesa da me zameni. Da, dolazi čovek kojeg si izdao i kojeg si ispljuvao u svojoj autobiografiji i kojem si kasnije morao da plaćaš odštetu. Čudno, zar ne?
Runi: Ali...
Ferguson: To je to Vejne. To je ono što dobiješ kada me javno obrukaš...
Mojes-Runi.jpg
Mojes bio sa Runijem na početku karijere napadača
Runi: Ali ja želim u Bajern.
Ferguson: Ha! A zašto bi te oni želeli? Oni su najbolji tim na svetu, a ti si samo bleda senka igrača kakav si nekad bio. Čak si i ovde zamenjiv, nisi više bitan. Sada si drugi put pokazao da si nelojalan prema klubu, a i više od toga ako računamo tvoj privatan život.
Runi: Ne moram to da prihvatim.
Ferguson: Moraš Vejne. Čak i ako idem u penziju, ja sam i dalje šef. Dugo posle mog odlaska ja ću i dalje biti glavni i potrudiću se da ispaštaš zbog svojih zahteva.
Runi: Onda hoću u Pariz.
Runi-autobiografija.jpg
Runi oklevetao Mojesa u autobiografiji
Ferguson: Idi u Pariz. Idi i pitaj Dejvida Bekama o lekciji koju sam ga naučio i o tome koliko šavova ima iznad oka. I pored toga od njega ćeš čuti o meni samo lepe reči, jer zna da to ne bi bila poslednja lekcija.
Runi: Prodajte me ili ću ispričati medijima da se povlačite.
Ferguson: O, pa ti mi to pretiš momčino? Slobodno im kaži. Ja ću sve demantovati, a tri dana posle toga ću objaviti da idem u penziju. Samo da se igram, kao što se sad igram sa tobom. A kad Mojes dođe ovde, pokušaj da ne razočaraš po drugi put u životu.
Ferguson: Kada Mojes dođe ovde, probaj da ga ponovo ne ispljuješ. Ovaj put može ti na sudu uzeti i kuću.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger