Headlines News :
Home » , » Čemu zvižduci?

Čemu zvižduci?

Written By maxtv on среда, 8. мај 2013. | 17:54


Najbolji svetski teniser Novak Đoković rekao je da ne razume zašto mu je publika u Madridu zviždala tokom meča sa Bugarinom Grigorom Dimitrovom u meču drugog kola turnira masters serije. Dimitrov je juče napravio veliko iznenađenje, pošto je pobedio Đokovića sa 7:6 (7:6), 6:7 (8:10), 6:3.
"Zaista ne razumem zašto se publika okrenula protiv mene, ne vidim razlog za tako nešto, ali u redu. Ja sam profesionalac, nije prvi put da mi se ovo dešava", kazao je Đoković novinarima u Madridu.
Dokovic-4.jpg
"U prvom setu, svaki put kada sam prišao da vidim da li je neka lopta dobra i kada je glavni sudija silazio da proveri, usledili su zvižduci sa tribina. Nisam uradio ništa loše", dodao je srpski teniser.
Đoković je rekao da se nije dovoljno dobro spremio za turnir u Madridu.
"Očigledno da priprema nije bila najbolja, ali neću da tražim izgovore. Nisam bio dobro pripremljen, ne osećam se fizički dobro, jer 12 dana nisam uzeo reket u ruke, ali ne želim da tražim izgovor za poraz. Trudio sam se do kraja, ali nisam igrao dobro kao u Monte Karlu. Borio sam se, ali Grigor je bio bolji i čestitam mu", rekao je Đoković i istakao da na sreću novi peh sa zglobom nije ostavio posledice.
Dokovic-2.jpg
"Zapravo se ništa loše nije dogodilo kada sam iskrenuo članak tokom meča. Zglob mi je bio dobro bandažiran i to je jedino dobro što se desilo", dodao je Đoković.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger