Headlines News :
Home » , » Medalja mi je promenila život

Medalja mi je promenila život

Written By maxtv on четвртак, 18. април 2013. | 13:20


Mihail Dudaš rekao je da mu je osvajanje bronzane medalje u sedmoboju na Evropskom prvenstvu u Geteborgu promenilo život. Evropsko prvenstvo mi je promenilo život, to (medalja) je nešto o čemu sam oduvek sanjao. Svaki uspeh me motiviše da idem još više. Nadam se da će tako i biti i ubuduće, rekao je Dudaš.
Atletski reprezentativac Srbije Mihail Dudaš rekao je da mu je osvajanje bronzane medalje u sedmoboju na Evropskom prvenstvu u Geteborgu promenilo život.
Dudas.jpg
"Evropsko prvenstvo mi je promenilo život, to (medalja) je nešto o čemu sam oduvek sanjao. Svaki uspeh me motiviše da idem još više. Nadam se da će tako i biti i ubuduće", rekao je Dudaš.
Najuspešniji višebojac Srbije trenutno se nalazi na pripremama za nastavak sezone u Južnoj Africi, pošto, kako je rekao, tamo ima najbolje uslove.
"Jedna od bitnih stvari koja u Južnoj Africi postoji jeste staza koja je napravljena od trave, a toga u svetu retko ima. Pored toga, klima je savršena i uslovi su na vrhunskom nivou. Ostajem mesec dana, iako znam da to može da bude teško pošto volim svoj dom", rekao je Dudaš.
On je rekao i da je desetoboj najteža atletska disciplina.
"Desetoboj zahteva mnogo rada, odricanja, ali daje puno toga. Disciplina za koju se smatra da je najteži sport i kako kažu, onaj ko pobedi u desetobuju, nezvanično postaje najbolji sportista sveta, 10 okršaja u dva dana. Bod po bod - medalja", rekao je Dudaš.
Dudas-2.jpg
On je istakao da posle Evropskog prvenstva u Geteborgu nije imao vremena da se odmori, pošto se bliži letnja sezona takmičenja.
"Radili smo i po kiši i po snegu, ali znam da će se trud isplatiti", dodao je reprezentativac Srbije.
Dudaš veruje da atletika u Srbiji ima perspektivu i da dobri rezultati srpskih atletičara, kao što su Ivana Španović i Asmir Kolašinac, mogu da motivišu decu da počnu da se bave tim sportom.
"Atletika se 'diže na noge'. Viđam sve više dece na stadionu, prave se sve jači rezultati. Atletika je lep sport, kako za profesionalce, tako i za amatere i rekreativce", rekao je Dudaš.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger