Headlines News :
Home » , » Krunić: Ušli smo u istoriju!

Krunić: Ušli smo u istoriju!

Written By maxtv on четвртак, 18. април 2013. | 11:14


Trener fudbalera Jagodine Simo Krunić posle pobede nad Javorom(4:1) i plasmana u finale Kupa Srbije rekao je da je njegova ekipa ostvarila istorijski uspeh i čestitao igračima, ali i svima koji im daju podršku.
Nakon pobede nada Javorom revanšu i plasmana u finale, trener Jagodinaca simo Krunić rekao je da je to istorijski uspeh za klub i grad.
Krunic.jpg
"Presrećni smo što ćemo igrati u finalu i što imamo šansu da se takmičimo za ovaj trofej. Što se mene tiče mi smo ušli u istoriju. Znali sam da protiv Javora neće biti dovoljan "ni gol ni dva", znali smo da su opasni i to se i ostvarilo", rekao je Krunić na konferenciji posle meča.
On je dodao da ekipu nije poremetio primljeni gol kada su Ivanjičani izjednačili na 1:1.
"Mi smo nastavili da igramo kao da nas ne zanima rezultat, rešili smo da stisnemo, pritisnemo i napadamo pa šta bude. Na sreću došao je autogol, a zatim i treći. Medjutim, znali smo da još nije gotovo, iako su oni imali igrača manje. Kada smo dali četvri gol onda je bilo lakše", zaključio je Krunić.
Trener Javora Mladen Dodić ocenio je da je na utakmici bilo previše grešaka, ne samo njegovog tima.
"Žao mi je što nismo u finalu, imali smo veliku želju. Morali smo da budemo mnogo pametniji, da ne dozvolimo da odigramo drugo poluvreme sa igračem manje, što je bila velika prednost za Jagodinu. Oni su kvalitetna ekipa i znali su to da iskoriste. Mi se sada okrećemo prvenstvu, gde će takođe biti uzbudljivo", poručio je Dodić.
Jagodina će u finalu Kupa Srbije 8. maja na stadionu Partizana igrati protiv Vojvodine.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger