Headlines News :
Home » , » Štimac: Briga ili psihijatrija

Štimac: Briga ili psihijatrija

Written By maxtv on понедељак, 18. март 2013. | 12:56


"Ako treba da me zabrine forma Đuričića i Đorđevića, onda bi Mihajlović trebalo da završi na psihijatriji, zbog forme Mandžukića, Modrića, Srne, Olića...", na "duhovit" način odgovorio je Igor Štimac novinaru na pitanje o srpskom napadu.
Igor Štimac održao je danas konferenciju za novinare na kojoj se moglo čuti nekoliko zanimljivih zapažanja selektora reprezentacije Hrvatske.
Stimac.jpg
"Da li sam zabrinut zbog forme Đuričića i Đorđevića? Ako treba da me zabrine forma Đuričića i Đorđevića, onda bi Mihajlović trebalo da završi na psihijatriji, zbog forme Mandžukića, Modrića, Srne, Olića...", odgovorio je Štimac na pitanje srpskog novinara.
Hrvati "pucaju" od optimizma pred meč kvalifikacija sa Srbijom na Maksimiru, a kompletnoj euforiji pridružio se i selektor Štimac.
"Svi moji igrači odlično igraju u svojim klubovima i zbog toga sam neizmerno srećan. Srećan sam i zbog atmosfere, stvarno je sve na nivou. Uveren sam da ćemo biti pravi i da će ova ekipa rasti iz utakmice u utakmicu", rekao je između ostalog Štimac.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger