Headlines News :
Home » , » Mihajlović i dalje veruje u tim

Mihajlović i dalje veruje u tim

Written By maxtv on понедељак, 25. март 2013. | 22:17


Selektor Srbije u razgovoru za RTS istakao da je očekivao više od četiri boda u kvalifikacijama ali da i dalje veruje u svoje izabranike. On je dodao da Srbija nije nadigrana na Maksimiru, i najavio je promene u ekipi i taktici za meč protiv Škotske.
Tri dana posle poraza u Zagrebu selektor Srbije Siniša Mihajlović je u razgovoru za Radio-televiziju Srbije dao svoje viđenje utakmice, i planove reprezentacije u predstojećem periodu.
Sinisa-Mihajlovic8.jpg
Mihajlović je rekao da, bez obzira na loše rezultate, i dalje veruje u reprezentaciju koju je birao, dodavši da bi i svi navijači trebalo da veruju u nju.
"Ja verujem u ove momke, oni veruju u sebe i nema razloga da ne nastavimo da idemo našim putem. U Zagrebu smo primili smo golove posle dve individualne greške i to nismo mogli da predvidimo, takve stvari se dešavaju u fudbalu. Drugi deo smo odigrali mnogo bolje o čemu svedoči i to što je njihov golman bio najbolji akter utakmice", rekao je Mihajlović.
Selektor „orlova" i dalje smatra da nije pogrešio pri izboru startne postave za meč protiv Hrvatske.
"Naravno. Startnih 11 nisu bili iznenađenje ni za koga u našem timu... Iznenađenjeni su bili samo novinari. Uostalom, oni nas nisu nadigrali, moglo smo i da pobedimo i da bude nerešeno, a onda bi se pričale druge priče", smatra srpski selektor.
Skotska-Srbija3.jpg
Promene u ekipi za meč protiv Škotske
Mihajlović smatra da njegovi izabranici nisu nadigrani ni u jednom meču kvalifikacija, ali dsuje odsustvo efikasnosti u napadu, i nedostatak sreće skupo koštali mladi tim Srbije.
„Grupa je izuzetno teška. Očekivao sam mnogo više od četiri boda to je sigurno, ali sam zadovoljan svojim momcima", kaže Mihajlović.
Kada je u pitanju meč protiv Škotske Mihajlović je najavio da će biti promena u timu u odnosu na meč protiv Hrvatske, kao i da će doći do određenih promena u taktici. On je dodao da će Srbija kvalifikacije do kraja igrati maksimalno korektno bez obzira što su izgubljene šanse za plasman na Svetsko prvenstvo.
Mihajlovic-Ivanovic.jpg
Mihajlvić i dalje veruje u reprezentaciju
Na kraju Mihajlović je na sebe preuzeo odgovornost za neodlazak „orlova" u Brazil.
„Bez obzira na sve ja ću snositi odgovornost za neodlazak u Brazil. Kada sam dolazio plan je bio da podmladiomo ekipu što smo i učinili. Mi smo najmlađa reprezentacija u Evropi i ja čvrsto verujem u ove momke. Srbija će imati respektibilan tim u budućnosti bez obzira ko bude selektor. Ja imam ugovor do decembra, a mogao sam da potpišem do juna. Međutim, nisam hteo da džabe sedim i Savezu uzimam pare", zaključio je Mihajlović.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger