Headlines News :
Home » , » Bekam: Čast je igrati za PSŽ

Bekam: Čast je igrati za PSŽ

Written By maxtv on понедељак, 25. фебруар 2013. | 18:34


"Čast mi je da sam u društvu velikih igrača i sa takvim trenerom i navijačima" rekao je Beks nakon debija na Parku prinčeva i dodao da je oduševljen atmosferom i dočekom navijača.
Novi fudbaler Pari Sen Žermena bivši kapiten engleske reprezentacije Dejvid Bekam izjavio je da mu je čast što u ovim godinama igra za klub takvog renomea.
Bekam-PSG1.jpg
Beks oduševljen atmosferom i dočekom na Parku prinčeva
"Čast mi je da sam u društvu velikih igrača i sa takvim trenerom i navijačima", rekao je Bekam koji je u debiju protiv Olimpika iz Marselja inicirao akciju koja je na kraju završena golom i ukupnom pobedom od 2:0. On je naglasio da je zadovoljan svojim izdanjem u debiju.
"Bio sam malo nervozan, ali sam na kraju bio zadovoljan jer smo pobedili Marselj na našem stadionu.", rekao je Bekam.
Tridesetosmogodišnji vezni igrač naglasio je da se fizički dobro osećao tokom meča, iako na kraju "nije osećao noge".
"Noge su mi se zaledile", nasmejao se Bekam i dodao da je "priličan problem ponovo ući u formu. Biću uskoro spreman 100 odsto", poručio je Bekam i dodao da je oduševljen atmosferom i dočekom navijača na Parku prinčeva.
Viktorija.jpg
Podrška sa tribina
"Atmosfera je bila neverovatna. Zahvalan sam navijačima PSŽ-a na ovom sjajnom dočeku. To je za mene neprocenjivo iskustvo", rekao je Bekam.
Bivši igrač LA Galaksija nije bio nezadovoljan što nije bio u startnoj postavi.
"Ima toliko dobrih igrača u ekipi, pa sam srećan samim tim što sam deo tima koji pobeđuje." rekao je Bekam.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger