Headlines News :
Home » , » Novak: Sam sam kriv...

Novak: Sam sam kriv...

Written By maxtv on петак, 17. мај 2013. | 18:13


"Imao sam veliki pad koncentracije, a to ne sme da se dešava", rekao Đoković nakon poraza od Berdiha. "Bilo je više pozitivnih nego negativnih stvari. Znam šta treba da radim, imam dobru ekipu oko sebe i okrećem se Rolan Garosu", rekao prvi reket sveta.
Najbolji teniser sveta Novak Đoković posle iznenađujućeg poraza od Tomaša Berdiha rekao je da takve stvari ne smeju da mu se dešavaju, ali da nema razloga za brigu.
Novak.jpg
"Ni prvi, ni poslednji poraz. Generalno, igram dobro, ali danas sam platio ceh oscilacijama. Kad se sve uzme u obzir - bilo je više pozitivnih nego negativnih stvari. Znam šta treba da radim, imam dobru ekipu oko sebe i okrećem se Rolan Garosu", rekao je Đoković na konferenciji za medije.
Srpski teniser nije imao objašnjenje za pad u igri na 5:2 u drugom setu, kada je servirao za pobedu i plasman u polufinale.
"Desio mi se veliki pad koncentracije, a to ne sme da se dešava. Nažalost, protiv odličnog tenisera kao što je Berdih drugu šansu nemate, on je to iskoristio, preuzeo kontrolu, vezao pet gemova, napravio novi brejk u trećem setu i došao do pobede", istakao je Đoković.
Prvi reket sveta nije hteo da traži opravdanje u vetru i lošim vremenskim uslovima na terenu.
"Mislim da to nije presudilo, uostalom, kako je bilo meni, tako je i njemu. U svakom slučaju potrebno je samo da gledam napred", zaključio je Đoković.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger