Headlines News :
Home » , » Zaboravljaju šta sam sve uradila za Srbiju

Zaboravljaju šta sam sve uradila za Srbiju

Written By maxtv on субота, 16. фебруар 2013. | 12:51


Jelena Janković je razočarana odnosom medija i dela javnosti prema njoj. Kritike, koje su se samo intenzivirale zbog njenog neigranja u Fed Kupu protiv Slovačke, teško padaju nekada najboljoj teniserki sveta.
Karijera Jelene Janković, od samog početka, bila je pod lupom domaće javnosti koja je navikla i često vrlo nepravedno zahtevala uspehe.
jj.jpg
Njih je i bilo kada je u pitanju nekada najbolja igračica sveta, ali ne posle 2010. godine i polufinala Rolan Garosa i pobede u Indijan Velsu.
Od tada je igra trenutno 25. igračice sveta u velikoj meri bila limitirana povredama i raznoraznim pehovima, od kojih ju je poslednja i sprečila da pomogne reprezentaciji u Fed Kupu protiv Slovačke. Njen izostanak, iako očigledno opravdan, izazvao je brojne kritike.
"Mnogo sam razočarana zbog svega što se dešava posle Fed kupa, zbog raznih izjava u pojedinim medijima. Zar je moguće da je sve što sam uradila za reprezentaciju u proteklih 12 godina tako brzo zaboravljeno. Koliko puta sam povređena igrala za svoju zemlju i nije mi žao, ali mi je teško što se sada tako piše o meni", rekla je Jankovićeva.
Pitanje koje svi postavljaju jeste iz kog razloga je uopšte bila na spisku reprezentativki kada je bila povređena.
"Na finalu Fed kupa u Pragu sam rekla da se polako opraštam od reprezentacije, ali da ću uvek biti spremna da svojim iskustvom doprinesem i u bilo kom pogledu pomognem timu jer je to za mene uvek moralna obaveza. Zato sam sada tako uradila i mnogo pogrešila".
jj 2.jpg
Sve ovo joj vrlo teško pada.
"Ispada da je najbolje bilo da sam odmah rekla da neću da igram, umesto što sam želela da pomognem. Kako je moguće da je tako brzo sve zaboravljeno što sam uradila u reprezentaciji. Selektor me je bio pozvao da svojim iskustvom pomognem, ali i on je znao da sam povređena, da sam na terapijama još od Melburna. Ali predviđanja lekara su bila obećavajuća, tako da su postojale realne šanse da zaigram. Na žalost nije tako bilo. U petak, dan pre Fed kupa, dobila dozvolu lekara da treniram, a tada je bilo kasno".
Jelena Genčić, tako smatra Jelena Janković, prednjači kada su u pitanju neobjektivne i neosnovane kritike.
"Stalno čitam njene negativne komentare koji prelaze granicu dobrog ukusa i postaju uvrede. Na finalu u Pragu, kada kao jedina teniserka u istoriji dobijam drugu Nagradu srce za požrtvovanost u Fed kupu, gospođa Genčić kaže za mene da se tako ne igra za reprezentaciju, a ja se raspadam od povreda. Zar je normalno da u trenutku kada rizikujem zdravlje zbog Srbije, u trenutku kada mi Svetska teniska federacija odaje priznanje za požrtvovanost, ona kaže da ja zabušavam", zaključuje Jankovićeva. 
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger