Headlines News :
Home » , » Novak digao glas protiv rata u Siriji

Novak digao glas protiv rata u Siriji

Written By maxtv on понедељак, 2. септембар 2013. | 09:57

Apsolutno sam protiv svake vrste oružja, svake vrste vazdušnih ili raketnih napada. Protiv sam svega što je destruktivno, jer imao sam lično iskustvo, znam da to ne donosi nikome ništa, izjavio najbolji teniser sveta, komentarišući eventualni vazdušni napad SAD na Siriju.

Prvi teniser sveta Novak Đoković, koji je imao 12 godina kada je NATO bombardovao njegov rodni grad Beograd 1999. godine, izjavio je da vojna intervencija u Siriji nije dobro rešenje.

"Apsolutno sam protiv svake vrste oružja, svake vrste vazdušnih ili raketnih napada. Protiv sam svega što je destruktivno, jer imao sam lično iskustvo, znam da to ne donosi nikome ništa", rekao je 26-ogodišnji Đoković sinoć u Njujorku gde učestvuje na Ju-Es Openu, poslednjem grend slem turniru u sezoni.

Američki predsednik Barak Obama pokušava da dobije odobrenje od Kongresa za vazdušne napade na Siriju, pošto se veruje da je režim Bašara al Asada upotrebio hemijsko oružje protiv svog naroda.

Đoković je često pričao o vremenu između marta i juna 1999. koje je s roditeljima proveo u Beogradu tokom bombardovanja, čiji je cilj bio da se vlasti Slobodana Miloševića povinuju oko Kosova.

"To je iskustvo koje ne treba želeti nikome, rat je najgora stvar za čovečanstvo. Niko ne izađe kao pobednik", ocenio je Đoković.

"Bili smo nemoćni, srećom svi smo preživeli, i iz tog iskustva i te situacije izvukli smo veliku životnu lekciju", rekao je Đoković.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger