Headlines News :
Home » , » Vladimir Vermezović: Nemojte mi o ljubavi

Vladimir Vermezović: Nemojte mi o ljubavi

Written By maxtv on недеља, 21. јул 2013. | 10:30

Bivši trener Partizana Vladimir Vermezović rekao je da ga niko od čelnika ’crno-belih’ nije kontaktirao tri meseca i da samo traži svoja prava.
Starsportphoto
Vermezović je nedavno tužio Partizan zbog neisplaćenih zarada, tako što je pravdu pokušao da potraži pred Arbitražnom komisijom Zajednice Superlige.
Vermezović se rastao sa ’crno-belima’ pet kola pre kraja prošle sezone, kada se prednost koju je Partizan imao u odnosu na Crvenu zvezdu istopila sa 11 na samo dva boda.
Jedini sastanak sa rukovodstvom Partizana imao sam istog dana kada su doneli odluku da više nisam trener. Sreli smo se dva sata kasnije, na stadionu, ali nismo postigli nikakav dogovor u vezi raskida. Posle me nisu ni zvali“, rekao je Vermezović, „Dobio sam obaveštenje da je Partizan mene tužio. Ne znam stvarno po kom osnovu, iz kog razloga. Otišao sam do Arbitraže, čisto da se uverim u istinitost. Posle sam morao da uzmem advokata i zatražim svoja prava“. 

Iskusni stručnjak je nadovno tražio da mu se isplate dugovanja od perioda pre raskida ugovora, ali i suma koja mu je obećana do kraja saradnje. 

Znaju oni dobro koliko su mi dužni. Da su to hteli da ispune, već bi to uradili. Još nisam dobio papir o raskidu ugovora. Nemam ni dokument koji bih mogao da dostavim službi za zapošljavanje. U jednom trenutku sam ga tražio, trebalo mi je da bih overzio zdravstvenu knjižicu, ali...“, naglasio je Vermezović. 

Na konstataciju da se potencira njegova ljubav prema Partizanu, Vermezović je rekao: 

Nemojte samo o ljubavi. Svako ko priča o tome, trebalo bi prvo da se zamisli. Partizan je moj klub, u njemu sam od 1977. godine. Ne bih voleo da ispadnem kriv samo zato što tražim svoja prava“, istakao je Vermezović.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger