Headlines News :
Home » , » Putin „gospodar prstenova"

Putin „gospodar prstenova"

Written By maxtv on недеља, 16. јун 2013. | 00:05

Pokazao sam Putinu prsten, on ga je pogledao, stavio u džep, okrenuo se i otišao. Hteo sam da krenem za njim ali su mi trojica KGB agenta preprečila put, ovim rečima vlasnik Nju Ingland Pejrtiotsa Robert Kraft opisao način na koji mu je ruski predsednik navodno oduzeo šampionski prsten koji su Pejtriotsi osvojili pobedivđi na 39. Superbolu.
Vladimir Putin ponovo je u centru pažnje američkih medija. Vlasnik NFL ekipe Nju Ingland Pejtriots Robert Kraft,  u izjavi za Njujork post (New York Post) kako mu je ruski predsednik, na sastanku političkih lidera i biznismena 2005. godine u Sankt Peterburgu oduzeo šampionski prsten vredan 25.000 dolara.
Putin-i-Kraft.jpg
Kraft i Putin na samitu
„Izvadio sam prsten i pokazao ga Putinu. On je uzeo prsten, stavio ga na prst i rekao da bi njime mogao da ubije čoveka.  Kada sam pružio ruku da mi vrati prsten, on ga je skinuo i stavio u džep i otišao dok su mi put preprečila trojica KGB agenta", rekao je Kraft.
Kraft se navodno nije pomirio sa činjenicom da mu je ruski predsednik uzeo prsten i želeo je po svaku cenu da ga vrati, ali je odustao nakon poziva iz Bele kuće, od tadašnjeg predsednika Džordža Buša koji ga je zamolio da ne traži prsten nazad jer je to u „najboljem interesu SAD".
Vlasnik Nju Ingland Pejtriotsa je odgovorio: „Stvarno ne želim da predam prsten. Emotivno sam vezan za njega, na tom prstenu je ugravirano moje ime. Ne želim da ga vidim na aukciji na i-beju".
Prsten.jpg
Putin navodno uzeo šampiionski prsten Nju Ingland Pejtriotsa
Glas sa druge strane žice je nakon kratke pauze rekao:  „Stvarno bi bilo u našem najvećem interesu ako bi izgledalo kao da si želeo da pokloniš taj prsten".
Nakon kraćeg ubeđivanja, Kraft je navodno popustio, oprostio se od prstena. U zvaničnoj izjavi Kraft je naveo da je poklonio prsten kao znak prijateljstva dva naroda.
„Odlučio sam da poklonim prsten kao znak poštovanja i divljenja za ruski narod i vođstvo Vladimira Putina", naveo je Kraft u izjavi.
Kraft-i-Bus.jpg
Buš "ispeglao" stvari sa Kraftom
U tekstu Njujork posta se navodi i da se prsten trenutno nalazi u biblioteci u Kremlju. Za sada nema odgovora ruske strane povodom ove savremene verzije „Gospodara prstenova".
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger