Headlines News :
Home » , » Kokeza pretio Tomislavu Karadžiću

Kokeza pretio Tomislavu Karadžiću

Written By maxtv on понедељак, 12. август 2013. | 11:06

Predsednik FSS Tomislav Karadžić, u očima nekih odgovoran za "degradaciju" fudbala u našoj zemlji, nalazi se na odmoru i nije želeo da komentariše napada i optužbe koje protiv njega iznose iz Crvene zvezde i dela stručne javnosti. Međutim, u izjavi za "Sport", jeste i sam izneo jednu vrlo ozbiljnu optužbu.

Utakmica između Partizana i Novog Pazara je imala kontroverznu uvertiru u vidu nedozvoljavanja registracije velikog broja novajlija ekipi iz grada sa Jošanice i koja je protekla u znaku neprijatno očiglednih sudijskih grešaka, opet na štetu ekipe iz Novog Pazara.

Ona je, takođe, poslužila da se na neki način otvori Pandorina kutija srpskog fudbala. Rukavice su skinute, a zatim je otpočeo i za naše prostore karakteristični obračun saopštenjima.
Na udaru Crvene zvezde i nemalog dela stručne javnosti našao se, pre svih, predsednik Fudbalskog saveza Srbije Tomislav Karadžić.

Karadžić, iako se nalazi na odmoru u Budvi, nije mogao sasvim da ostane nem na brojne optužbe i napade.
U izjavi za dnevni list „Sport", Tomislav Karadžić je čak rekao i da mu je potpredsednik Crvene zvezde Slaviša Kokeza pretio.
"U jednom trenutku stigla mi je SMS poruka sledećeg sadržaja: 'Tole, sram te bilo za današnju krađu na utakmici Partizan - Novi Pazar. Ti si definitivno organizator nameštanja u našem fudbalu. Slaviša Kokeza'. Bio sam, naravno, iznenađen, nisam mogao da verujem... Mislio sam da nije neka prevara ili zla namera prema potpredsedniku Crvene zvezde. Pozvao sam broj sa kojeg mi je stigla poruka i javio mi se Kokeza. Rekao mi je da je to njegova poruka, usput me pitao da li sam gledao utakmicu. Odgovorio sam da nisam u zemlji i pitao kakve to veze ima sa mnom, odnosno kakve su to poruke", rekao je, na početku, Karadžić.

Kako ističe prvi čovek srpskog fudbala, kakva-takva kurtoazija se tu i završila, jer su emocije ubrzo proključale.
"Ostao je prvi svojim tvrdnjama, a ja nisam želeo da ulazim u dalju raspravu i ubeđujem visokog funkcionera Crvene zvezde u to koliko je njegov nastup nekulturan i problematičan. Takav da zahteva procesuiranje i udaljavanje iz fudbala. Rekao sam da će se ove optužbe i napadi naći pred organima FSS na šta mi je odgovorio: 'Radiće i drugi organi oko tebe i Saveza'. Pitam sam ga: 'Da li vi to meni pretite? Ako pretite onda me niste uplašili, svoj posao radim najbolje što umem'. I tu je razgovoru bio kraj. Za sada", zaključio je Karadžić intervju za „Sport".

Ovde možda treba podsetiti da je Crvena zvezda, u svom drugom saopštenju povodom kontroverznih detalja sa utakmice Partizan - Novi Pazar, nagovestila da očekuje ovakvu reakciju Tomislava Karadžića.

Circulus Vitiosus srpskog fudbala ovim se nastavlja.
Share this article :

0 коментара:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger