Headlines News :
Home » , » Žigić izbačen iz tima zbog ponašanja

Žigić izbačen iz tima zbog ponašanja

Written By maxtv on петак, 15. фебруар 2013. | 14:40


Nikola Žigić, odlukom trenera Lija Klarka, oteran je iz prvog tima Birmingema zbog nezalaganja na treningu. Bio sam apsolutno zgađen. Ne mogu da sedim i trpim takve stvari, navijači to moraju da znaju. Oni plaćaju njegovu platu i ono što je on pokazao je najmanji trud koji sam video tokom 25-godišnje profesionalne karijere, rekao je rezignirani Klark.
Menadžer Birmingema Li Klark izbacio je Nikolu Žigića iz ekipe zbog lošeg ponašanja na treningu.
zigic.jpg
Klark je rekao da je prethodno Žigića obavestio da će početi meč u subotu protiv Votforda.
„Na kraju treninga bio sam apsolutno zgađen. Ne mogu da sedim i trpim takve stvari, navijači to moraju da znaju. Oni plaćaju njegovu platu i ono što je on pokazao je najmanji trud koji sam video tokom 25-godišnje profesionalne karijere", rekao je Klark.
„Apsolutni minimum je da svakog dana dajete sve od sebe. Da li je to zbog toga što nije počinjao mečeve? Da li onda radite takve stvari, prestanete da se trudite? Fudbalski klub zaslužuje više, navijači zaslužuju više."
Srpski internacionalac nije počeo meč za svoj klub još od decembra i duela sa Boltonom, kada je, inače, postigao pogodak.
„Ja sam iskren čovek, kakav god da rezultat bude u subotu ja znam da sam napravio pravu stvar i spavaću mirno. Nikolina budućnost zavisi od njega. Apsolutno je sve na njemu."
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger