Headlines News :
Home » , » Fabregas ostaje

Fabregas ostaje

Written By maxtv on четвртак, 13. јун 2013. | 13:45

Fudbaler Barselone Sesk Fabregas rekao je da su spekulacije o njegovom odlasku iz tog španskog kluba "besmislene".
Od povratka u Barselonu iz Arsenala 2011. godine, Fabregas nije uspeo da se izbori za mesto u prvom timu, zbog čega mediji spekulišu da bi mogao da se vrati u Premijer ligu tokom leta.
Sesk-Fabregas.jpg
"Ako neko priča da ja ne želim da igram za Barselonu - to je potpuno besmisleno. Oduvek sam govorio da sam srećan u klubu. Onaj ko priča da odlazim ne poznaje me i nikada nije razgovarao sa mnom niti sa mojim agentom", rekao je Fabregas, prenela je Marka.
"Moj agent zna da ne želim da razgovara sa drugim klubovima o meni. To je lična stvar, a o transferima ne pričam čak ni sa članovima moje porodice", dodao je reprezentativac Španije.
Share this article :

Translate

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Max Sport News - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger